Personalia

Małgorzata Wajdziak awansowała w Scholz & Friends Warszawa

Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko account director w Scholz & Friends Warszawa. Jest związana z agencją od września 2018 r. Dotychczas była zatrudniona jako account supervisor.

W ramach nowych obowiązków odpowiada za obsługę Wirtualnej Polski, Maxi Zoo i Empiku. Już wcześniej zarządzała kilkuosobowym zespołem, który wkrótce ma się powiększyć w związku z nowymi planami biznesowymi agencji. Małgorzata Wajdziak nadal podlega bezpośrednio Annie Koszur, deputy managing director i Marcinowi Jeziorskiemu, CEO Scholz & Friends Warszawa.

Nowa dyrektor pracuje w branży reklamowej od 2010 r. Ma doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów z obszarów ATL oraz internetowych. Wcześniej była związana m.in. z Saatchi & Saatchi. Realizowała kampanie dla marek Procter & Gamble i odpowiadała za rozwój hubu Head & Shoulders w regionie CEE.

Od 2015 r. na stanowisku senior account manager w DDB & Tribal realizowała projekty 360 stopni dla klientów takich jak T-Mobile, Unilever, Mars, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Galbani i Volkswagen.



Reklama