Małgorzata Potorska dyrektorką zarządzającą IQ Marketing - Marketing przy Kawie

Personalia

Małgorzata Potorska dyrektorką zarządzającą IQ Marketing

Po ponad siedemnastu latach pracy w spółkach grupy Red8, kupionych w 2018 r. przez koncern Dentsu, Małgorzata Potorska przechodzi do jednej z pierwszych na polskim rynku agencji reklamowych i obejmuje stanowisko dyrektorki zarządzającej IQ Marketing.

Z początkiem marca br. Małgorzata Potorska stanęła na czele zespołu IQ Marketing. W nowej roli będzie odpowiadać za strategię, rozwój firmy, umocnienie jej pozycji na rynku i relacje biznesowe. Nowa dyrektor skorzysta z doświadczenia zdobytego w Dentsu Polska i niesieciowej grupie Red8. Chce dzięki temu osiągnąć efekt synergii sprzyjający rozwojowi IQ Marketing. Na początek stawia na budowanie relacji w zespole. Jej zdaniem w dbaniu o skuteczność agencji ważne jest, aby systemy i procesy nie przesłaniały człowieka.

Pracując w Dentsu Polska, Małgorzata Potorska początkowo była client service directorem. Odpowiadała za utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami agencji. W 2022 r. objęła stanowisko activations client partner. Stała się odpowiedzialna za prowadzenie zespołu aktywacyjnego oraz rozwój biznesu w tym obszarze. Dotychczas współpracowała z takimi markami jak Bacardi – Martini, Stock, Carlsberg, BMW, Porsche i Veka Polska.

Mam ogromny szacunek dla osiągnięć i profesjonalizmu agencji IQ Marketing. Kiedy stawiałam pierwsze kroki w zawodzie, to ona, obecna na rynku od 1997 r., stanowiła dla mnie inspirację, a często również konkurenta, z którym spotykałam się w wielu przetargach. (…) Dołączam do zespołu IQ Marketing i wraz z nim pragnę wprowadzać nowe działania podkreślające charakter, wartości i tradycje agencji oraz jej innowacyjne spojrzenie na branżę – mówi Małgorzata Potorska.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama