Personalia

Małgorzata Marcinkowska: z Oriflame do Synerise

Do Synerise dołączyła Małgorzata Marcinkowska. Objęła stanowisko vice president, chief customer officer. Jej głównym zadaniem będzie definiowanie i wdrażanie procesów oraz rozwiązań umacniających relacje z obecnymi i potencjalnymi klientami firmy.

Małgorzata Marcinkowska będzie odpowiedzialna za zarządzanie pełnym spektrum relacji z klientami. Jako ich adwokat będzie inicjować i oceniać wdrażane rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta.

Wraz z zespołem wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów, opierając się na:

  • bezpośrednio zebranych opiniach,
  • standardach branżowych,
  • najlepszych praktykach.

Wcześniej pracowała w Oriflame. Definiowała i wdrażała globalną politykę dotyczącą analizy danych klientów oraz strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Była członkiem komitetu nadzorującego cyfrową transformacją na większości rynków, na jakich działa Oriflame.

Przez ponad 15 lat pracowała też u liderów branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Zarządzała obszarami takimi jak marketing, budowanie doświadczeń klientów czy rozwój biznesu w branżach B2B i B2C. Realizowała różnorodne projekty marketingowe i sprzedażowe na poziomie lokalnym i regionalnym. Pozwoliło jej to dobrze poznać mechanizmy i dynamikę wprowadzania zmian w dużych organizacjach.

Jest pasjonatką nowoczesnych rozwiązań i technologii marketingowych oraz reklamowych. Od wielu lat uczestniczy w zmianach, jakie dzięki tym technologiom następują w sposobie budowania relacji z klientami i dostarczania coraz bardziej spersonalizowanego doświadczenia.

Utworzenie nowego stanowiska ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby biznesowe oraz rozwojowe największych firm, z którymi współpracuje Synerise. To również wyraz dbałości o najlepsze branżowe standardy.



Reklama