Małgorzata Golińska nową dyrektor marketingu Grupy DGP
Z początkiem marca stanowisko dyrektora marketingu Grupy DGP objęła Małgorzata Golińska. Praca nowej szefowej działu skupi się na wzmacnianiu pozycji marki, optymalizacji działań subskrypcyjnych oraz zwiększaniu zaangażowania odbiorców.
Małgorzata Golińska to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży mediów, komunikacji i transformacji cyfrowej. Przez ostatnie pięć lat pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju cyfrowego w PMPG. W CV ma również m.in.:
- kierowanie obszarami lifestyle i zdrowie w Grupie WP,
- stanowisko członkini zespołu zarządzającego Grupą ZPR Media SA.
– Wysokiej jakości treści to fundament zaufania odbiorców, ale dopiero ich połączenie z danymi, technologią oraz głębokim zrozumieniem pozwala na budowanie angażujących i wartościowych doświadczeń. Wspólnie z zespołem będziemy rozwijać strategie, które nie tylko zwiększą zasięg. Pozwolą także na lepszą personalizację oferty i wzmacnianie lojalności subskrybentów (…) – zapowiada Małgorzata Golińska.
Od marca tego roku Centrum Marketingu działające dotychczas jako jeden podmiot w strukturze Inforu będzie działać jako dwa:
- Centrum Marketingu Grupy DGP,
- Centrum Marketingu Grupy Inforlex, którym kierować będzie dotychczasowa dyrektor, Krystyna Wieczorkiewicz.
– Konkurencyjny rynek wymaga od nas dopasowania do oczekiwań odbiorców zarówno jeśli chodzi o treści, jak i o formy ich podawania. Dlatego w Grupie DGP intensywnie rozwijamy rozwiązania cyfrowe i stale poszukujemy nowych pomysłów na zaangażowanie odbiorców. Dzięki nowej dyrektor i jej bogatemu doświadczeniu w tych obszarach będziemy mogli nadal udoskonalać nasz system subskrypcji i wzmacniać rynkową pozycję – mówi Ryszard Pieńkowski, założyciel i prezes Inforu.