Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w Ikea Retail
W marcu 2023 r. Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w Ikea Retail w Polsce. Tym samym, jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i digital.
Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym. Następnie od 2015 r. w Ikea Retail w Polsce. Od 2018 r. odpowiadała za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 r. za obszar business development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój. Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za:
- zwiększanie dostępności marki poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami,
- realizację strategii People & Planet Positive,
- wdrażanie kolejnych innowacji,
- przekształcanie działalności sieci w kierunku omnikanałowym.
Jej pasją oraz największą inspiracją są ludzie i świat.
Dzięki połączeniu działu rozwoju biznesu i transformacji ze sferą digital Ikea wzmocni i przyspieszy swój rozwój wielokanałowy. Ponadto włączy digital w procesy rozwojowe i transformacyjne.
- 1