Maksymilian Salski chief subscription officerem w Grupie Agora - Marketing przy Kawie

Personalia

Maksymilian Salski chief subscription officerem w Grupie Agora

Od marca br. Maksymilian Salski objął stanowisko chief subscription officer w Grupie Agora. W nowej roli odpowiada za rozwój portfolio subskrypcyjnego Grupy Agora, strategię subskrypcyjną jej marek oraz budowanie synergii między nimi i realizację ich wspólnego celu.

Maksymilian Salski będzie łączył nowe zadania w Grupie Agora ze swoimi dotychczasowymi obowiązkami head of subscriptions w „Gazecie Wyborczej”. Zarządza on obszarem subskrypcji w „Wyborczej” od lipca 2023 r., kiedy wrócił do jej zespołu po niespełna dwuletniej przerwie. Od października 2021 r. związany był z Newonce.media, gdzie współodpowiadał za wdrożenie modelu subskrypcyjnego. Od lipca 2022 do czerwca 2023 r. w roli head of subscription nadzorował tam cały biznes subskrypcyjny. Wcześniej, od 2016 r., wraz z zespołem budował ofertę subskrypcyjną „Gazety Wyborczej”.

Jako chief subscription officer Maksymilian Salski będzie odpowiadał za:

  • opracowanie strategii subskrypcji marek należących do portfolio Grupy Agora, która uwzględni cele każdego brandu,
  • projektowanie i wdrażanie wspólnych ofert,
  • najlepsze wykorzystanie zasobów i narzędzi całej grupy mediowej dla rozwoju biznesów subskrypcyjnych.

„Wyborcza” i Radio Tok FM pokazały – choć dekadę temu nikt w to nie wierzył – że w Polsce jest rzesza odbiorców, którzy chcą zapłacić za wartościowe dziennikarstwo. Nasze ambicje sięgają jednak dalej. Dlatego chcemy, aby kluczowi menedżerowie odpowiedzialni w całej firmie za rozwój modelu subskrypcyjnego mieli wspólne cele i ściśle ze sobą współpracowali – mówi Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki „Wyborcza”.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama