Personalia

Magdalena Talma obejmuje funkcję dyrektor sprzedaży grupy LTTM

Magdalena Talma, od czterech lat związana z siecią LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży w grupie LTTM. Grupa skupia podmioty: LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media.

Od stycznia 2020 r. Magdalena Talma koordynuje sprzedaż wszystkich produktów i usług grupy klientom bezpośrednim i agencyjnym. Kieruje też pracą 8-osobowego zespołu.

Po fuzji LifeTube, TalentMedia i Gamellon posiadamy jako grupa LTTM różnorodne kompetencje. Potrzebujemy działu sprzedaży, który będzie kompleksowo reprezentował złożone portfolio, w którym znajdują się m.in. cztery kluczowe produkty: kanał własny marki, program ambasadorski, subformat i wideomarketing 2.0, czyli reklama z udziałem influencera.

Jestem przekonany, że doświadczenie Magdaleny Talmy odegra w tym procesie kluczową rolę i wzmocni wizerunek grupy LTTM jako lidera profesjonalnego, mierzalnego influencer marketingu o standardach brand safety w Polsce – mówi Paweł Stano, wiceprezes grupy LTTM.

Do tej pory Magdalena Talma piastowała stanowisko head of sales w LifeTube. Koordynowała tam sprzedaż kampanii z influencerami. Od tej pory zakres jej odpowiedzialności powiększył się o reprezentację produktów dwóch pozostałych marek z grupy LTTM:

  • TalentMedia (agencja influencer marketingu tworząca kanały marek, m.in. Studio Tymbark, Obi Wyremontowani czy Urodomaniaczki by Hebe),
  • Mellon Media (producent formatów wideo na YouTube).

Oprócz współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi nowa dyrektor jest odpowiedzialna za podnoszenie standardów obsługi klienta oraz wdrażanie strategii i rozwój całego działu sprzedaży.

Grupa LTTM powstała w październiku 2019 r. i jest częścią holdingu Mediacap.

  • 1
Magdalena Talma

Magdalena Talma

 



Reklama