Magdalena Łukasiuk, head of PR 180heartbeats + Jung v Matt, odeszła z firmy
Po ponad czterech latach koordynowania działań PR w 180heartbeats +Jung v Matt Magdalena Łukasiuk z końcem kwietnia zakończyła pracę w agencji. W czerwcu podejmie nowe wyzwania zawodowe.
Jako head of PR była odpowiedzialna za działania wizerunkowe agencji oraz wsparcie kampanii dla klientów. Dzięki niej medialny rozgłos w Polsce i na świecie zyskały takie kampanie, jak:
- „Niezniszczalna tęcza dla Ben & Jerry’s”,
- „A co, gdyby?” OLX,
- „Helping Whopper Burger King”,
- „Jestem kobietą” Yes.
Odpowiadała także za projektowe wsparcie PR dla marek: Google, YouTube, Innogy/E.On, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut, Amnesty International. Wcześniej przez 10 lat była dziennikarką, a potem pracowała w zespołach komunikacji i marketingu, m.in. ATM Grupie i Grupie PWN.
Niezależnie od pracy w 180heartbeats + Jung v Matt rok temu wspólnie z Dominiką Nawrocką z Grupy Media Direction i Arturem Leśniakiem, marketing managerem Rocketjobs.pl zainicjowała projekt „Po stronie kobiet”. Raport z badania równości płci w branży komunikacji marketingowej miał premierę pod koniec kwietnia.
– Praca przy „Po stronie kobiet” przewartościowała także moje zawodowe priorytety. W najbliższym czasie skupię się na pracy na rzecz równości w branży. Wraz kolegami i partnerami przygotowujemy m.in. debatę. Natomiast w czerwcu jako ekspertka od PR rozpocznę pracę w nowym miejscu. Mam nadzieję na dalszy rozwój moich kompetencji, ale, co ważne, mam poczucie, że kultura nowej organizacji jest zgodna z moimi wartościami i celami – wyjaśnia Magdalena Łukasiuk.
- 1