Personalia

Magda Den: z LifeTube do Spotlight Agency

Do Spotlight Agency jako senior influencer managerka dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami.

Magda Den przeszła do Spotlight z LifeTube. Odpowiadała tam za pracę z twórcami zewnętrznymi w kategorii lifestyle i muzyka. W ich imieniu dbała o dobre relacje z klientami agencji i nawiązywała oraz koordynowała współprace influencerskie. Zajmowała się:

  • odpowiednim dobieraniem twórców do potrzeb konkretnych projektów;
  • prowadzeniem kampanii, w tym realizacją świadczeń wynikających z wynegocjowanych kontraktów.

Przed dołączeniem do LifeTube pracowała w firmie świadczącej usługi zarządzania nieruchomościami MVGM. Zajmowała stanowisko marketing coordinator. Czuwała m.in. nad organizacją eventów w budynkach biurowych dla najemców.

W Spotlight Agency zajmie się projektami związanymi z Natalią Natsu Karczmarczyk:

  • zarządzaniem projektami wizerunkowymi;
  • negocjacjami warunków biznesowych;
  • kampaniami ambasadorskimi;
  • współpracami.

Ukończyła studia na Politechnice Białostockiej na Wydziale Zarządzania. Ponadto po zrealizowanym kursie planowania, organizacji i zarządzania projektami została certyfikowanym event managerem.

  • 1
Magda Den

Magda Den w Spotlight Agency

 



Reklama