Personalia

Maciej Zieliński brand partnerships & new business directorem w Warner Music Poland

Na stanowisko brand partnerships & new business director Warner Music Poland został powołany Maciej Zieliński. Będzie podlegał Kindze Siennickiej, dyrektor zarządzającej.

Zieliński dołączył do firmy 1 września, przechodząc z 4Fun Media Group. Wcześniej pełnił funkcję new business directora w agencji Bridge2Fun i 4Fun TV. Współpracował z takimi klientami jak Avon, HP, McDonald’s, Pepsico, Santander Bank i T-Mobile.

Karierę zawodową rozpoczął w latach 90. jako producent i kierownik ds. promocji w Radiu Manhattan, polskiej stacji muzycznej. Następnie pracował w Radiu Eska jako dyrektor ds. promocji. Współtworzył Eska Music Awards.

W 2008 r. był współzałożycielem oddziału Snap Event Sony Music Polska – agencji zajmującej się muzyką, marketingiem i obszarem brand partnership. Jako dyrektor ds. marketingu był odpowiedzialny za współpracę z brandami i współtworzenie kilku markowych przedsięwzięć rozrywkowych, w tym Orange Warsaw Festivalu. Następnie pracował dla agencji reklamowej Grey Group. W 2015 r. dołączył do 4Fun Media Group.



Reklama