Personalia

Maciej Tygielski zastępcą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w AdRetail

Zastępcą dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju biznesu w platformie emisji i analityki e-gazetek promocyjnych AdRetail został Maciej Tygielski. Do tej pory pełnił funkcję head of sales w tej firmie, gdzie od samego początku był zaangażowany w budowanie struktury i długoterminowej strategii sprzedaży.

Po awansie nadal będzie wykonywać obowiązki związane z dotychczasowym stanowiskiem, które wraz z objęciem nowej funkcji zostały uzupełnione o dodatkowe wyzwania.

W AdRetail pracuje od półtora roku. Jak dotąd udało mu się zoptymalizować modele sprzedażowe e-gazetek oraz zdefiniować nowe produkty dla branży retail. Brał udział w tworzeniu produktów reklamowych wykorzystujących ideę ROPO oraz drive-to-store. Współkreował też kampanię „ROPO360” dla Leroy Merlin, która została doceniona przez branżę (nominacja do Effie Awards, nagrody w Mixx Awards i Performance Diamonds).

Nowa funkcja wiąże się z jeszcze bliższą współpracą z dyrektorem zarządzającym w zakresie tworzenia strategii biznesowej, nawiązywania i negocjowania partnerstw oraz rozwijania produktu.

Maciej Tygielski jest absolwentem Uczelni Łazarskiego. Zanim trafił do AdRetail, doświadczenie zawodowe i umiejętności zdobywał w budowaniu struktur sprzedażowych w branży finansowej oraz prowadzeniu projektów start-upowych.

  • 1
Maciej Tygielski

Maciej Tygielski



Reklama