Maciej Sobieszek nowym media strategy directorem w Dentsu
Na stanowisko media strategy director w pionie media & performance Dentsu Polska awansował Maciej Sobieszek. Wraz z objęciem nowego stanowiska będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych.
Z grupą Dentsu związany jest od przeszło ośmiu lat. Przed rozpoczęciem kariery w dziale strategii (2021) współtworzył część struktur new business w iProspect. Na przestrzeni ostatnich lat Maciej Sobieszek współpracował m.in. z mBankiem, GPP, Aldi, Asseco Business Solutions, Groupe SEB czy Sodexo. Przed dołączeniem do zespołu Dentsu zdobywał doświadczenie m.in. w agencji Clipatize.
Od stycznia do jego obowiązków będą należeć m.in.:
- doradztwo strategiczne dla klientów w zakresie budowania strategii mediowej,
- wsparcie zespołów client service w tworzeniu planów rozwoju biznesowego klientów,
- opracowywanie standardów tworzenia strategii.
- 1