Personalia

Maciej Podgórski obejmuje stanowisko integrated strategy lead w Dentsu Polska

Stanowisko integrated strategy lead w grupie Dentsu Polska objął Maciej Podgórski. Będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.

Maciej Podgórski od ponad czterech lat związany jest z marketingiem. Od 2019 r. pracował na stanowiskach managerskich odpowiedzialnych za strategię e-commerce dla globalnych klientów m.in. w Isobar i Publicis Commerce. Wcześniej prowadził projekty w sektorze fintech i administracji publicznej. Ostatnio związany był z Procter & Gamble. Jako senior IT Manager odpowiadał za rozwój produktów w obszarze social commerce.

Będzie ściśle współpracował z:

  • zespołami Creative Technology, Commerce & Social Media, Data & Analytics,
  • pionem mediowym Dentsu nad rozwojem nowych produktów w obszarach takich jak social commerce, gaming i social impact.

Zintegrowana strategia ma umożliwiać rozwój rozwiązań, które łączą odpowiednie kompetencje Dentsu Creative w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb biznesowych klienta.

Punktem wyjścia dla oferty Dentsu na rok 2023 jest pogłębiona analiza potrzeb naszych partnerów biznesowych. Pozwala nam ona proaktywnie podchodzić do wyzwań, z którymi mierzą się obecnie wszyscy klienci. Zacieśnianie współpracy między kompetencjami jest kluczowe dla dalszego rozwoju biznesu naszych klientów – mówi Marcin Dobrzyniecki, operations & delivery officer w Dentsu Polska.

  • 1
Maciej Podgórski

Maciej Podgórski – integrated strategy lead w Dentsu Polska



Reklama