AdvertisementAdvertisement

Personalia

Maciej Jerzak: z Booking.com do SalesTube

W grudniu stanowisko marketing intelligence directora w SalesTube objął Maciej Jerzak. Do jego zadań będzie należało wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących Internet, technologię oraz dane na poziomie całego Group One. Będzie on również dbał o rozwój produktów w obszarze biddable media oraz zarządzał zespołem SEM.

Od 2012 r. w Google Dublin jako account manager Maciej Jerzak odpowiadał za wdrażanie DoubleClick Ad Exchange na rynek EMEA (Europe, Middle East, Africa). Następnie jako display specialist, media buying solution CEE (Central and Eastern Europe) doradzał kluczowym klientom Google, jak efektywnie wykorzystywać możliwości DoubleClick w ich kampaniach display i wideo.

Przez ostatnie 2 lata pełnił funkcję programmatic media managera. Czuwał nad globalną strategią zakupu kampanii display programmatic dla Booking.com.

W SalesTube jego zakres odpowiedzialności obejmuje:

  • zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem specjalistów SEM,
  • integrację wszystkich działań biddable media,
  • wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących Internet, technologię oraz dane na poziomie całego Group One,
  • rozwój produktów, kompetencji i jakości pracy wykonywanej przez zespoły ekspertów.


Reklama