Maciej Deja w Olive Media - Marketing przy Kawie

Personalia

Maciej Deja przechodzi z dziennikarstwa do agencji Olive Media

Maciej Deja, były wieloletni dziennikarz Wirtualnej Polski, Fakt24 i Grupy Polska Press, został senior PR managerem w agencji digitalowej Olive Media. Odpowiada m.in. za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji Turystycznej, pod hasłem „Poland. More than you expected”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55717 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama