Łukasz Trzeszczkowski dołącza do Be About Hybrid Agency jako partner strategiczny
Do zespołu Be About Hybrid Agency, specjalizującej się w employer brandingu, marketingu, strategiach komunikacyjnych, eventach i działaniach CSR, dołączył Łukasz Trzeszczkowski jako partner strategiczny. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu, szkolenia oraz doradztwo strategiczne.
Łukasz Trzeszczkowski ma ponad 15 lat doświadczenia w pozycjonowaniu marek takich pracodawców jak PZU, Danone i Unilever. W ostatnich latach pełnił m.in. rolę CEE employer branding leadera w PwC. Odpowiadał za strategię oraz regionalne kampanie i projekty z obszaru marki pracodawcy na kilkudziesięciu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Wykłada również na Akademii Leona Koźmińskiego, dzieląc się wiedzą z zakresu skutecznego employer brandingu.
Jego zadania w Be About Hybrid Agency obejmują:
- wsparcie agencji w pozyskiwaniu nowych klientów,
- pomoc w opracowywaniu nowego modelu szkoleń i warsztatów,
- transformację strategii w kluczowych projektach agencji.
Wszystko to ma przyczynić się do innowacyjnego podejścia w obszarach employer brandingu i marketingu.
- 1