Personalia

Łukasz Plona: z Value Media do K2 Media

Z początkiem 2018 r. do agencji K2 Media dołączył Łukasz Plona. Objął funkcję innovation & technology directora. Będzie odpowiedzialny za rozwój zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie kompetencji internetowych.

Łukasz Plona jest ekspertem w dziedzinie tworzenia strategii mediowych, rozwijania wielokanałowych działań marketingowych oraz wdrażania nowych narzędzi business intelligence. Doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Cube Group, a ostatnio – Value Media. Najważniejsze marki, dla których pracował, to PLL Lot, Avans, IdeaBank, Castorama, UPC, Media Expert, Tchibo, Tui oraz Aviva.

Jego głównymi zadaniami w K2 Media będą: praca nad rozwojem wewnętrznej platformy zarządzania danymi (Data Management Platform), poszerzanie kompetencji programatycznych oraz integracja usług data-driven.

K2 Media zapowiada też intensyfikację procesu integracji swoich narzędzi internetowych. Będzie ona dotyczyła przede wszystkim obszarów związanych z planowaniem mediów, programmatic, SEM oraz business intelligence.

Dziś integracja danych jest największym wyzwaniem dla wszystkich agencji i domów mediowych. Dlatego wdrażając nowe narzędzia digital, myślimy już nie tylko o bezpośrednich efektach. Idziemy o krok dalej. Badamy, jak dane narzędzie będzie się zachowywało w całym ekosystemie rozwiązań i aplikacji, którymi już dysponuje klient. To wymaga zunifikowanego podejścia i zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin – od digitalu po analitykę i IT. Łącząc informacje z wielu źródeł, dostarczamy klientom konkretną wiedzę – mówi Łukasz Plona, innovation & technology director w K2 Media.



Reklama