Nowy dyrektor marketingu Sokołów SA
Z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów SA objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.
Łukasz Kaszuba ma bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania. Zdobył je, pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery pracował dla należącej do koncernu Kraft Foods/Mondelez marki Milka. Następnie w koncernie Jacobs Douwe Egberts odpowiadał za rozwój marki kawy Jacobs. Po dziesięciu latach objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce Animex, do której należą takie brandy jak Berlinki, Krakus czy Morliny. Po siedmiu latach zdecydował się na następny krok w karierze.
Jako nowy dyrektor marketingu Sokołów SA jasno określa główny cel swojego działania:
– W biurze marketingu będziemy się koncentrować na łamaniu kluczowych barier, tak aby zwiększać bazę konsumentów marki Sokołów. Jako marketingowiec jestem fanem Byrona Sharpa i uważam, że do tanga trzeba dwojga, a czasem nawet trojga. Są to: mental availability, physical availability i portfolio availability. Jestem przekonany, że wspólnie z zespołem sprzedaży, R&D i operacjami sprawimy, że Sokołów zyska nową dynamikę i stanie się jeszcze większą firmą – zapowiada Łukasz Kaszuba.
Również 1 lipca Cezary Jasiński, dotychczasowy senior dyrektor biura marketingu objął nowe stanowisko – wiceprezesa zarządu ds. marketingu w Spółce Sokołów-Net. W nowej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, która umożliwi rozwój nowego formatu sieci sklepów Sokołów.