Łukasz Gawęcki awansował w Multikino Media - Marketing przy Kawie

Personalia

Łukasz Gawęcki awansował na head of new business & partnerships w Multikino Media

W maju Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko head of new business & partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.

Łukasz Gawęcki jest związany z grupą Multikino SA od 2012 r. Do zespołu Multikino Media dołączył w 2014 r. Objął stanowisko event managera. Następnie po roku rozpoczął pracę jako sales manager. W 2019 awansował na senior sales managera, a po czterech latach objął funkcję senior sales & partnership managera.

Jako head of new business & partnerships będzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych klientów z firm i branż, które do tej pory nie reklamowały się na wielkim kinowym ekranie. Ponadto będzie koordynował obsługę domów mediowych i nadal współpracował z kluczowymi klientami. Są nimi:

  • Groupon,
  • Colian,
  • Oponeo.pl,
  • PKP Państwowe Linie Kolejowe,
  • Rossmann,
  • Lego Polska,
  • Amazon,
  • Mattel Poland,
  • Storytel,
  • Wedel,
  • PGE,
  • BookBeat,
  • Totalizator Sportowy.
  • 1
Łukasz Gawęcki

Łukasz Gawęcki – head of new business & partnerships w Biurze Reklamy Multikino Media



Reklama