Lech Kaczoń na czele Rady Programowej targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO - Marketing przy Kawie

Personalia

Lech Kaczoń na czele Rady Programowej targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO

Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej przyjął od Międzynarodowych Targów Poznańskich zaproszenie do objęcia funkcji Przewodniczącego Rady Programowej targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Do stołu rozmów zaprosi ikony marketingu i reklamy zewnętrznej, a także przedstawicieli stowarzyszeń branżowych związanych z outdoorem i drukiem wielkoformatowym, redaktorów czołowych mediów oraz przedstawicieli nauki i samorządu. Celem Rady jest doradztwo merytoryczne dotyczące targów i konferencji wiodącej poświęconej marketingowi miejskiemu. Wydarzenia te mają sprzyjać promocji firm związanych z reklamą out-of-home oraz wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami z rynku i odbiorcami tego rodzaju usług i produktów. Członkowie Rady będą również pełnili funkcje ambasadorów idei targów w swoich środowiskach. Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO to pierwsze w Polsce specjalistyczne spotkanie branży outdoorowej. Powołanie tego rodzaju wydarzenia wyznacza cezurę w dynamicznym rozwoju rynku reklamowego w Polsce i wróży dalszy rozwój mediów out-of-home.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama