Lech Kaczoń na czele Rady Programowej targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO
Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej przyjął od Międzynarodowych Targów Poznańskich zaproszenie do objęcia funkcji Przewodniczącego Rady Programowej targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Do stołu rozmów zaprosi ikony marketingu i reklamy zewnętrznej, a także przedstawicieli stowarzyszeń branżowych związanych z outdoorem i drukiem wielkoformatowym, redaktorów czołowych mediów oraz przedstawicieli nauki i samorządu. Celem Rady jest doradztwo merytoryczne dotyczące targów i konferencji wiodącej poświęconej marketingowi miejskiemu. Wydarzenia te mają sprzyjać promocji firm związanych z reklamą out-of-home oraz wymianie wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami z rynku i odbiorcami tego rodzaju usług i produktów. Członkowie Rady będą również pełnili funkcje ambasadorów idei targów w swoich środowiskach. Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO to pierwsze w Polsce specjalistyczne spotkanie branży outdoorowej. Powołanie tego rodzaju wydarzenia wyznacza cezurę w dynamicznym rozwoju rynku reklamowego w Polsce i wróży dalszy rozwój mediów out-of-home.