Krzysztof Kurowski group account directorem w Euvic Media
Funkcję group account directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance) objął Krzysztof Kurowski. Będzie odpowiedzialny za wyznaczanie celów oraz ewaluację zespołu pracującego przy kampaniach 360 stopni, nadzór i koordynację działań związanych z obsługą kampanii mediowych z pomocą przydzielonego zespołu projektowego. Także za zarządzanie procesem ofertowania i opracowania propozycji działań, w tym za koordynację pracy zespołu merytorycznego i przedstawienie rozwiązania marketerowi.
Doświadczenie Krzysztof Kurowski zdobywał w domach mediowych McCann-Erickson Polska i Mediacom Warszawa, pracując dla największych reklamodawców. Od 2003 do 2019 r. związany z Grupą TVN, gdzie piastował m.in. stanowisko stratega ds. mediów w biurze reklamy. W latach 2019–2022 pracował jako sales strategy manager w Ströer Polska.
Z branżą reklamową związany jest ponad 20 lat. Na koncie ma liczne strategie mediowe dla kluczowych klientów, dziesiątki wygranych przetargów, setki zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii mediowych dla reklamodawców z różnych branż, najczęściej o wielomilionowych budżetach (ponad 3 mld zł w zrealizowanych media planach).
Jest magistrem ekonomii i psychologii. Od lat prowadzi szkolenia z zakresu planowania mediów, obsługi klienta, prezentowania ofert, sprzedaży i negocjacji oraz mediów i technologii digitalowych.
- 1