Personalia

Krzysztof Iwiński dołączył do Walk Creative

Stanowisko senior art directora w Walk Creative objął Krzysztof Iwiński. Zajmie się działaniami z obszaru new business oraz najważniejszymi projektami dla głównych klientów agencji.

Karierę w branży reklamowej rozpoczął niespełna 20 lat temu w Ammirati Puris Lintas i Lowe GGK. Od 2009 r. pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Leo Burnett, z którą dwukrotnie zdobył tytuł Agencji Roku (2009 i 2010).

Od stycznia 2012 r. w agencji Good odpowiadał za rozwój relacji i produkt kreatywny. Rok później stworzył od podstaw nową markę telekomunikacyjną: Nju Mobile. Tworzył kampanie reklamowe produktów w wielu kategoriach, m.in.: ubezpieczenia, banki, telekomunikacja, motoryzacja, elektronika, FMCG, napoje alkoholowe.

Pracował dla takich klientów jak Orange, PZU, Fiat, Mercedes, BMW, Mini Moris, Vizir, Bonux, Pekao, Królewskie, Żywiec, Heineken czy Książęce. Jego prace zdobywały główne nagrody w konkursach Golden Drum, Kreatura, Meribel, KTR. Były także kwalifikowane do finału konkursów Epica, Eurobest oraz Cannes.

Do Walk Creative przeszedł z agencji Ogilvy, w której również pełnił funkcję senior art directora. Jego dołączenie do Walk jest wynikiem rozwoju zespołu kreatywnego agencji.

Krzysztof Iwiński to absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył studia na Wydziale Nauk Społecznych.



Reklama