Personalia

Krzysztof Gontarek chief marketing officerem w Vooom

W sierpniu do zespołu aplikacji Vooom dołączył Krzysztof Gontarek. Objął stanowisko chief marketing officera.

Krzysztof  Gontarek od 2001 r. prowadzi Dziennik Internautów – portal skoncentrowany na nowatorskich rozwiązaniach online oraz start-upach technologicznych. Jest jego współzałożycielem.

W Vooom zajmie się:

  • wsparciem marketingowym,
  • komunikacją z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym,
  • promowaniem rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.

Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu (usługi współdzielone i transport publiczny). Pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów.

Jako prezes Fundacji Pierwsze Miejsca są Zawsze Wolne Krzysztof  Gontarek angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych. Są wśród nich warsztaty przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Start-up Weekend Kids.

Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych. Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Start-up!”.

Ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.



Reklama