Kirił Marinow integruje dwa działy w Henkel Polska - Marketing przy Kawie

Personalia

Kirił Marinow na czele nowego działu consumer brands firmy Henkel w Polsce

1 października Kirił Marinow, dyrektor zarządzający działu beauty care w polskim oddziale firmy Henkel, przejął dodatkowo obowiązki dyrektora zarządzającego działu laundry & home care. Sprawując obie funkcje, odpowiada za przeprowadzenie w Polsce procesu integracji obu zespołów w jeden dział consumer brands. Następnie stanie na jego czele jako dyrektor zarządzający. Zgodnie ze strategią firmy i kalendarzem projektu integracji nowy globalny dział zacznie oficjalnie działać w strukturach firmy Henkel z początkiem 2023 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama