Katarzyna Łukasiewicz: z Mediaplus do Dentsu Polska

Personalia

Katarzyna Łukasiewicz dołącza do Dentsu Polska i obejmuje stanowisko client partnera

Jako client partner Łukasiewicz wzmocni zespół new business na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy. Będzie też odpowiedzialna za koordynację zespołów obsługujących międzynarodowe przetargi, a także wsparcie merytoryczne w procesie tworzenia ofert przetargowych. Przez ostatnie 14 lat związana była z Value Media oraz agencją Mediaplus Warsaw. Od podstaw budowała markę Mediaplus na polskim rynku.

Katarzyna Łukasiewicz ma 20-letnie doświadczenie mediowe. Karierę zawodową rozpoczynała od stanowiska juniorskiego w agencji Optimum Media OMD. Następnie jako media planner/buyer związana była z Initiative Media Warszawa.

Od 2010 r. pracowała w Value Media. Pełniła funkcje managerskie i odpowiadała za planowanie, implementację i bieżącą koordynację strategii komunikacyjnych dla takich klientów jak Kasa Stefczyka, GasPol, Gerlach, Drogerie Natura, Medicover, Nazwa.pl, Agroman, Euler Hermes czy Neckermann.

Od 2017 r. związana była z Mediaplus Warsaw. Jako communication director & head of international communication odpowiadała za:

  • tworzenie i prowadzenie projektów polegających m.in. na wdrażaniu strategii komunikacji marek w mediach 360 stopni,
  • koordynację zespołu mediowego,
  • optymalizację budżetów,
  • raportowanie i bieżące doradztwo biznesowe dla międzynarodowych klientów, m.in. Grupy De’Longhi,
  • wprowadzenie na polski rynek wielu globalnych marek, jak C&A, Amazon, Asus, Epson, Jack Wolfskin czy Dr Beckmann.

W Dentsu Polska jej bezpośrednią przełożoną będzie Nicolette Senye, media practice lead.

  • 1
Katarzyna Łukasiewicz

Katarzyna Łukasiewicz – client partner w Dentsu Polska



Reklama