Katarzyna Kowalewska i Krzysztof Sarna na czele nowych działów w Rokmates
W agencji influencer marketingu Rokmates utworzono działy sales oraz marketing & strategy. Na czele pierwszego z nich staje Katarzyna Kowalewska, a drugim pokieruje w drodze awansu Krzysztof Sarna.
W agencji utworzono dział sales, który będzie odpowiedzialny za obsługę nowych klientów. Decyzja wynika z rosnącej liczby zapytań ofertowych. Jest to związane m.in. z dołączaniem kolejnych twórców do managementu agencji. Budową nowego działu zajmuje się Katarzyna Kowalewska, która dołączyła do firmy w październiku 2024 r. jako head of sales.
Katarzyna Kowalewska ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży, które zdobywała przy sprzedaży usług w mediach i branży digital. Do tej pory współpracowała m.in. z takimi firmami jak Henkel, Unilever, P&G, J&J, Lego czy Mattel, a także stacjami TVP, TVN i Polsat. Pracowała też przy tworzeniu strategii, realizacji działań marketingowych i kampanii PR-owych, a także jako copywriterka. Obecnie trwa rekrutacja do jej zespołu na stanowisko senior sales managera.
W strukturach firmy wyodrębniono także dział marketing & strategy
Dział będzie zajmował się tworzeniem strategii i kreacji dla klientów. Jego celem będzie też rozwój zintegrowanej strategii marketingowej agencji. Zespołem będzie kierował Krzysztof Sarna, który objął funkcję head of marketing & strategy. Pracę w Rokmates rozpoczął w kwietniu 2024 r. jako senior strategy manager i do tej pory tworzył strategie dla stałych i nowych klientów. Do jego zespołu dołączył Wojciech Grzegorzyca, senior communications manager. Odpowiada za komunikację agencji i wsparcie twórców w działaniach media relations. Planowany jest dalszy rozwój tego działu.
W efekcie dołączenia czterech nowych osób oraz jeszcze jednego awansu agencja Rokmates wzmocniła też istniejące działy:
- account managementu,
- influencer managementu,
- finansów.