Katarzyna Kacprzak dołącza do Keino Grupy jako head of group communications
Od października 2025 r. do Keino Grupy dołącza Katarzyna Kacprzak, obejmując nowo utworzone stanowisko head of group communications.
W objętej funkcji Katarzyna Kacprzak będzie odpowiadać za strategię komunikacji oraz działania wspierające rozwój i pozycjonowanie trzech spółek należących do Grupy:
- agencji reklamowej FCB Warsaw,
- domu mediowego Mido,
- studia produkcyjnego Joho.
Nowa rola obejmuje także aktywny udział w budowaniu struktur i wspieraniu rozwoju wewnętrznych procesów grupy.
– Rola Kasi wykracza daleko poza klasyczną komunikację. Wnosi nie tylko głębokie zrozumienie rynku, ale też rzadką dziś wrażliwość. Ta jest potrzebna, by budować agencje moderujące jednocześnie zmiany cyfrowe i oczekiwania ludzi. To wrażliwość, która mam nadzieję pozwoli adekwatnie łączyć potencjał technologii i innowacji z potrzebą docenienia człowieka i respektowania jego prawdziwych potrzeb. To połączenie kompetencji strategicznych, komunikacyjnych i relacyjnych. W ramach naszego hubu będzie ono współtworzyć nowy paradygmat działania: bardziej ludzki, bardziej otwarty i nastawiony na realny wpływ. Rola Kasi obejmie również rozwój podejścia do client relations – rozumianego jako nowoczesne partnerstwo z klientami, a nie tylko obsługa – komentuje Tomasz Pawlikowski, co-founder FCB Warsaw.
Przez ostatnie 13 lat Katarzyna Kacprzak była dziennikarką „Media Marketing Polska”
Specjalizowała się w tematach dotyczących agencji reklamowych, produkcji i event marketingu. Odpowiadała za tworzenie i redakcję raportów branżowych, takich jak:
- „Agencje reklamowe i domy mediowe” (część dotycząca agencji),
- „Agencje eventowe”,
- „Studia produkcyjne i postprodukcyjne”.
Tworzyła koncepcje cykli redakcyjnych, przeprowadzała wywiady z liderami rynku, przygotowywała komentarze i analizy oraz pozyskiwała i publikowała aktualne informacje branżowe w serwisie MMP24. Współodpowiadała za rozwój i organizację konkursu niezależnej kreacji Kreatura. Współtworzyła też inne inicjatywy branżowe, takie jak:
- Event Visionary Awards (EVA),
- Effective Media Marketing Award (EMMA).
Wielokrotnie zasiadała w jury międzynarodowego konkursu Epica Awards. W środowisku agencji i marketerów zyskała pozycję zaufanego źródła informacji i opinii.
Równolegle prowadzi własną działalność ekspercko-redakcyjną AdAround. W jej ramach tworzy raporty, komentarze i analizy dla sektora komunikacji i marketingu. Łączy w ten sposób doświadczenie dziennikarskie z doradztwem strategicznym.

