Katarzyna Hubiszta awansowała w Dentsu Polska - Marketing przy Kawie

Personalia

Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product directora w Dentsu Polska

Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory była programmatic managerem w Dentsu Polska, awansowała na stanowisko biddable product directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar – paid social. Awans ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56425 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama