Personalia

Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media

Do spółki ZPR Media jako dyrektor sprzedaży dołączyła Katarzyna Cegiełka. Zakres jej obowiązków obejmuje komercjalizację oferty firmy.

Katarzyna Cegiełka ma doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz e-commerce. Od 2015 r. pracowała w Polsat Media, gdzie ostatnio pełniła funkcję szefa projektu Polsat Media AdTube. Odpowiadała za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami. Nadzorowała też realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą.

Wcześniej zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach jak „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must Be the Music. Tylko muzyka” czy „Top Chef”. Pracowała również w Tailor Made PR i Cube Group.

Jest absolwentką zarządzania i marketingu oraz socjologii w Akademii im. Leona Koźmińskiego.



Reklama