Personalia

Katarzyna Alińska dyrektor komunikacji w Kulczyk Foundation

W styczniu 2020 r. Katarzyna Alińska objęła stanowisko dyrektor działu komunikacji w Kulczyk Foundation. Odpowiadać będzie za strategię komunikacji, działania public relations oraz marketing fundacji.

Z rynkiem mediów i reklamy Katarzyna Alińska związana jest od blisko dwudziestu lat. Pracowała jako ekspert dla wielu firm, marek i osób.

Przez blisko 10 lat prowadziła własną działalność doradztwa mediowego. Realizowała projekty dla brandów (m.in. TVP2 „Pytanie na śniadanie”, Agory, BZ WBK) oraz budowała wizerunek osób publicznych.

Pracowała także w TVN, gdzie odpowiadała za marketing i komunikację zewnętrzną stacji. Była szefową zespołu PR TVN oraz zastępcą dyrektora marketingu TVN.

Przez ostatnie 2,5 roku była związana z firmą Screen Network oraz 4Fun Media. Zajmowała stanowisko dyrektor public relations.

Kulczyk Foundation to prywatna fundacja założona w 2013 r. przez Grażynę Kulczyk, dra Jana Kulczyka i Dominikę Kulczyk. Jej podstawowym celem jest walka z problemami dyskryminacji i nierówności, które dotykają kobiety, w celu kreowania świata pozbawionego barier.

  • 1
Katarzyna Alińska

Katarzyna Alińska



Reklama