Karolina Abramowicz awansuje w VML
Na stanowisko account supervisor w agencji VML awansowała Karolina Abramowicz. W tej funkcji odpowiada za kompleksową obsługę dywizji MX (mobile experience) marki Samsung w obszarze social mediów oraz influencer marketingu.
Z branżą komunikacji i marketingu Karolina Abramowicz związana jest od dwudziestu lat, a od 2021 r. rozwija karierę w VML. W ostatnich latach prowadziła projekty dla globalnych marek, takich jak m.in.:
- BP,
- Pernod Ricard,
- Samsung,
- BNP Paribas,
- Mercedes-Benz Trucks,
- Amazon,
- Danone,
- Unilever,
- Kampania Piwowarska,
- Mazda Motor Europe.
Jej kampanie zdobywały uznanie w prestiżowych konkursach, m.in. Cannes Lions i Effie.
Absolwentka studiów z zakresu komunikacji korporacyjnej, brand managementu i psychologii zachowań konsumenckich. Biegle posługuje się językami: polskim, angielskim, portugalskim, hiszpańskim i kreolskim kabowerdyjskim. Pozwala jej to swobodnie działać w międzynarodowym środowisku.
Poza pracą Karolina Abramowicz angażuje się w projekty społeczne. W ramach własnej inicjatywy „Stória pa mininus” przetłumaczyła 18 bajek na język kreolski kabowerdyjski, wspierając czytelnictwo dzieci w ich ojczystym języku. Pasjonuje się również kulturą Afryki i tworzeniem rękodzieła z afrykańskich tkanin.

