Karolina Abramowicz awansuje w VML - Marketing przy Kawie

Personalia

Karolina Abramowicz awansuje w VML

Na stanowisko account supervisor w agencji VML awansowała Karolina Abramowicz. W tej funkcji odpowiada za kompleksową obsługę dywizji MX (mobile experience) marki Samsung w obszarze social mediów oraz influencer marketingu.

Z branżą komunikacji i marketingu Karolina Abramowicz związana jest od dwudziestu lat, a od 2021 r. rozwija karierę w VML. W ostatnich latach prowadziła projekty dla globalnych marek, takich jak m.in.:

  • BP,
  • Pernod Ricard,
  • Samsung,
  • BNP Paribas,
  • Mercedes-Benz Trucks,
  • Amazon,
  • Danone,
  • Unilever,
  • Kampania Piwowarska,
  • Mazda Motor Europe.

Jej kampanie zdobywały uznanie w prestiżowych konkursach, m.in. Cannes Lions i Effie.

Absolwentka studiów z zakresu komunikacji korporacyjnej, brand managementu i psychologii zachowań konsumenckich. Biegle posługuje się językami: polskim, angielskim, portugalskim, hiszpańskim i kreolskim kabowerdyjskim. Pozwala jej to swobodnie działać w międzynarodowym środowisku.

Poza pracą Karolina Abramowicz angażuje się w projekty społeczne. W ramach własnej inicjatywy „Stória pa mininus” przetłumaczyła 18 bajek na język kreolski kabowerdyjski, wspierając czytelnictwo dzieci w ich ojczystym języku. Pasjonuje się również kulturą Afryki i tworzeniem rękodzieła z afrykańskich tkanin.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama