Karol Szumlicz obejmuje stanowisko head of digital sport w Canal+ Polska
Z początkiem października Karol Szumlicz objął nowo utworzone stanowisko head of digital sport w Canal+ Polska. Do tej pory pełnił funkcję sport online content managera, odpowiadając za rozwój strategii i treści sportowych na kanałach Canal+ Sport w mediach społecznościowych. Z firmą jest związany od pięciu lat.
Przez ostatnie lata Karol Szumlicz odpowiadał m.in. za:
- rozwój zespołu digital sport,
- przygotowanie i wdrażanie strategii dla kanałów społecznościowych (w tym Canal+ Sport i Speedway),
- zarządzanie ramówką kanału YouTube Canal+ Sport.
Wspólnie z zespołem realizował również projekty wspierające nowo pozyskane prawa – m.in. UEFA Champions League, Premier League czy KSW.
Na nowym stanowisku będzie nadal czuwał nad rozwojem sportowych social mediów Canal+. Dodatkowo będzie odpowiadał za:
- zwiększanie przychodów z treści w social mediach,
- skuteczniejsze pozyskiwanie subskrypcji w obszarze digital,
- budowanie synergii z influencerami,
- prowadzenie niestandardowych akcji promocyjnych w kanałach społecznościowych.
– Utworzenie stanowiska head of digital sport to kolejny krok w realizacji naszej strategii marketingowej. Kluczowe znaczenie mają w niej efektywność i analiza danych. Media społecznościowe chcemy traktować nie tylko jako narzędzie komunikacji, ale również jako realne wsparcie sprzedaży i akwizycji użytkowników. Z tego powodu chcemy mocniej stawiać na monetyzację treści, pozyskiwanie subskrypcji i współpracę z influencerami. Jestem przekonana, że Karol będzie doskonałym liderem tego procesu w obszarze sportu – mówi Patrycja Orłowska, social and new media director w Canal+ Polska.
– W ostatnich latach razem z zespołem udowodniliśmy, że media społecznościowe Canal+ mogą być atrakcyjnym miejscem dla użytkowników i realnym wsparciem dla biznesu telewizyjnego oraz streamingu. Regularnie bijemy rekordy zaangażowania i zasięgów. W kolejnych miesiącach chcemy jeszcze mocniej rozwijać współpracę z influencerami oraz realizować działania promocyjno-wizerunkowe, które będą nie tylko budowały przywiązanie do naszej marki, ale przełożą się również mocniej na akwizycję nowych klientów – mówi Karol Szumlicz, head of digital sport w Canal+ Polska.

