Kamila Olasek i Agnieszka Derewońko wzmacniają strukturę agencji Polot
Do teamu agencji Polot dołączają Kamila Olasek jako head of content & moderation oraz Agnieszka Derewońko jako chief operating officer, wzmacniając agencję w obszarach social mediów oraz zarządzania projektami.
– Praca w mediach dała mi świetne wyczucie popkultury i trendów. Media społecznościowe portali informacyjnych są zupełnie inne niż te marek komercyjnych. Dlatego jestem przekonana, że moje doświadczenie będzie stanowiło wartość dodaną prac koncepcyjnych i projektowych w Polocie – mówi Kamila Olasek. – Wykorzystując też moje szerokie doświadczenie, zadbam o koordynację działań zespołów contentowych i moderacyjnych – dodaje.
Nowa head of content & moderation od dziesięciu lat związana jest z obszarem mediów społecznościowych
Budowała strategie dla największych spółek mediowych w kraju. Jako szefowa działu social media w Wirtualnej Polsce odpowiadała za media społecznościowe dziesięciu zespołów redakcyjnych i trzydziestu profili na samym Facebooku. W Agorze zrealizowała szereg projektów i kampanii promocyjnych dla serwisów z portfolio Gazeta.pl. W tym m.in. wprowadzenie jednego z pierwszych formatów social wideo na polskim rynku – Hapsa i rozwój start-upu Dzieciociuszek.
Do jej obowiązków w Polocie, oprócz kreacji contentu, będzie należało zarządzanie 10-osobowym zespołem social media oraz moderacją.
Agnieszka Derewońko obejmuje funkcję chief operating officera
Zajmie się strategią rozwoju oraz zarządzaniem agencją, w tym finansami i administracją.
– Odpowiadam za działania operacyjne firmy, które pozwalają lepiej funkcjonować całemu zespołowi. Współtworzę też komfortowe środowisko sprzyjające swobodnej kreatywności, będącej DNA naszej agencji. Z kolei w kontaktach z klientami zapewniam wsparcie i zrozumienie, które procentuje sukcesem po obu stronach – opisuje Derewońko.
Poprzednio w Dragon Rouge prowadziła projekty na kilku rynkach dla takich klientów jak Sanex, Palmolive, Protex i Soupline. Wcześniej w McCann dla marek Coca-Cola i Wyborowa. Niemalże dekada w świecie agencji reklamowych zaowocowała kompetencjami w zakresie reklamy BTL, ATL i brandingu.
Digitalowa agencja kreatywna Polot zatrudnia obecnie ponad 18 osób i rozbudowuje struktury.
- 1