Kamil Bolek w Tears of Joy - Marketing przy Kawie

Personalia

Kamil Bolek dołączył do Tears of Joy. Rozwinie nową usługę agencji

Agencja Tears of Joy wprowadza nową usługę VideoSEO. Na bazie pogłębionej analityki zachowań użytkowników będzie tworzyć treści wideo optymalizowane pod algorytmy Google i wyszukiwarek najpopularniejszych mediów społecznościowych. Usługa jest już dostępna na YouTube, w planach są TikTok oraz Instagram. Nad budową i rozwojem usługi jako business development director czuwa Kamil Bolek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama