Personalia

Kalejdoskop czyli nowi pracownicy w Partner ASM

Każdego dnia znajdujemy w mediach informacje o nowych osobach w szeregach agencji, firm, domów mediowych etc. Ludzie rotują na stanowiskach, niczym szkiełka w kalejdoskopie. Rewelacje o zmianach osobowych często stanowią bardzo skuteczne źródło informacji, dla tzw. branży. Ale czy tylko? Może czasami służą osiąganiu celów krótkoterminowych tworząc arenę pełną płytkich newsów? No bo np. by znaleźć wiarygodne wyniki pracy nowo przyjętych ludzi trzeba się nieźle natrudzić. Może w kategorii niektórych zawodów warto to zmienić? Naszym zdaniem na pewno powinniśmy weryfikować pracę specjalistów ds. sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja



Reklama