Kacper Skocki awansuje na stanowisko managing directora agencji Vision & People
Stanowisko managing directora w agencji Vision & People objął Kacper Skocki. Stanowi to kluczowy etap w procesie przekazywania pełnej odpowiedzialności za strategię i rozwój agencji.
Kacper Skocki związany jest z Vision & People od 2017 r.. Od 2021 r. pełnił funkcję chief operating officera, w której odegrał kluczową rolę w transformacji agencji. W tym czasie Vision & People:
- zwiększyła swoje obroty,
- umocniła relacje z kluczowymi klientami, takimi jak Volkswagen Financial Services, Hebe czy Kompania Piwowarska, Duży Ben, Eurocash,
- pozyskała nowe marki, m.in. Ahmad Tea, L’Oréal Professionnel, SMEO i Zyguła.
Nowy managing director od dwunastu lat działa w branży reklamowej. Specjalizuje się w retail marketingu oraz obsłudze klientów z sektora motoryzacyjnego. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Akademię Leona Koźmińskiego. Aktywnie angażuje się w działalność organizacji branżowych takich jak IAA czy SAR. Skupia się na tworzeniu standardów dla zastosowania narzędzi sztucznej inteligencji w marketingu.
– Ostatnie trzy lata były okresem intensywnych zmian – mówi Kacper Skocki. – Przeprowadziliśmy głęboką restrukturyzację, kompleksowy rebranding, rozwinęliśmy ofertę mediową i wzmocniliśmy kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Jednak najważniejsze wyzwania wciąż są przed nami. Moim celem jest:
- osiąganie kolejnych wzrostów,
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi,
- poszerzenie działań na rynkach zagranicznych,
- rozwój produktów oferowanych klientom.
Decyzję o awansie podjęła Katarzyna Łakińska, założycielka agencji i prezes Grupy V&P.