Kacper Skocki managing directorem Vision & People - Marketing przy Kawie

Personalia

Kacper Skocki awansuje na stanowisko managing directora agencji Vision & People

Stanowisko managing directora w agencji Vision & People objął Kacper Skocki. Stanowi to kluczowy etap w procesie przekazywania pełnej odpowiedzialności za strategię i rozwój agencji.

Kacper Skocki związany jest z Vision & People od 2017 r.. Od 2021 r. pełnił funkcję chief operating officera, w której odegrał kluczową rolę w transformacji agencji. W tym czasie Vision & People:

  • zwiększyła swoje obroty,
  • umocniła relacje z kluczowymi klientami, takimi jak Volkswagen Financial Services, Hebe czy Kompania Piwowarska, Duży Ben, Eurocash,
  • pozyskała nowe marki, m.in. Ahmad Tea, L’Oréal Professionnel, SMEO i Zyguła.

Nowy managing director od dwunastu lat działa w branży reklamowej. Specjalizuje się w retail marketingu oraz obsłudze klientów z sektora motoryzacyjnego. Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Akademię Leona Koźmińskiego. Aktywnie angażuje się w działalność organizacji branżowych takich jak IAA czy SAR. Skupia się na tworzeniu standardów dla zastosowania narzędzi sztucznej inteligencji w marketingu.

Ostatnie trzy lata były okresem intensywnych zmian – mówi Kacper Skocki. – Przeprowadziliśmy głęboką restrukturyzację, kompleksowy rebranding, rozwinęliśmy ofertę mediową i wzmocniliśmy kompetencje w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji. Jednak najważniejsze wyzwania wciąż są przed nami. Moim celem jest:

  • osiąganie kolejnych wzrostów,
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi,
  • poszerzenie działań na rynkach zagranicznych,
  • rozwój produktów oferowanych klientom.

Decyzję o awansie podjęła Katarzyna Łakińska, założycielka agencji i prezes Grupy V&P.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama