Joanna Kosiorek i Ilona Vanicek awansują w europejskich strukturach SAP
Firma SAP wprowadziła zmiany w zespole marketingu, odpowiedzialnym za działania marki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w tym w Austrii. Od stycznia bieżącego roku współzarządzają nim Joanna Kosiorek i Ilona Vanicek.
Joanna Kosiorek dołączyła do SAP w 1999 r. Na przestrzeni lat odpowiadała za różne obszary działań marketingowych marki SAP, w tym:
- marketing intelligence,
- channel marketing,
- customer experience.
W nowej roli co-marketing director odpowiada m.in. za realizację strategii marketingu produktowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Równolegle zarządza zespołami marketingowymi w regionie obejmującym Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię, Ukrainę, Chorwację, Słowenię, Serbię, Kazachstan, Azerbejdżan, Uzbekistan, Armenię oraz Gruzję.
Ilona Vanicek od 2019 r. odpowiada za działania marketingowe w SAP Austria. Wcześniej pełniła funkcje CMO i head of demand management w różnych firmach technologicznych. Jako co-marketing director SAP CEE będzie odpowiedzialna za obszar CEE Account Based Marketing & Business Management Office. Będzie też kontynuować swoją pracę w roli head of marketing SAP Austria.
– Możliwości biznesowe w Europie Środkowej i Wschodniej dla rozwoju technologii i transformacji cyfrowej cały czas rosną. Wymaga to prowadzenia komunikacji i działań marketingowych na najwyższym poziomie. Przedsiębiorcy i menedżerowie z regionu są niezwykle świadomi potencjału, jaki drzemie w cyfryzacji. Rolą marketingu jest inspirowanie liderów biznesowych oraz wsparcie ich konkretną wiedzą.
Razem z Iloną i naszym zespołem będziemy dostarczać firmom jakościowych treści. Będziemy też realizować działania wychodzące naprzeciw ich specyficznym, dynamicznie zmieniającym się potrzebom i wyzwaniom. Będą to działania zgodne z najnowszymi trendami rynkowymi – zapowiada Joanna Kosiorek, co-marketing director SAP CEE.
Obie specjalistki są również częścią zespołu zarządzającego strategią marketingową w regionie SAP MEE. Są współodpowiedzialne za:
- budżet marketingowy SAP,
- wyznaczanie i realizację celów marketingowych,
- dbanie o wszystkie istotne tematy komunikacji marketingowej dotyczące obszaru Europy Środkowo-Wschodniej.
- 1