Joanna Jezierska obejmuje funkcję associate creative director w Publicis Warsaw
Na stanowisko associate creative director w agencji Publicis Warsaw (Publicis Groupe Poland) awansowała Joanna Jezierska. W nowej roli kieruje sześcioosobowym zespołem kreatywnym.
Z branżą reklamową Joanna Jezierska związana jest od ponad piętnastu lat. Karierę rozpoczęła w Ogilvy, a od 2012 r. pracuje w Publicis Warsaw na stanowiskach senior copywriterki oraz creative group head. W tym czasie realizowała lokalne i międzynarodowe kampanie oraz działania komunikacyjne dla marek takich jak:
- fundacja SexedPL,
- Adidas,
- Canal+,
- Orange,
- Renault,
- Dacia,
- Winiary,
- Berlinki,
- Tiger,
- Tymbark,
- Möller’s,
- Nałęczowianka,
- Nescafé.
Joanna Jezierska jest:
- laureatką nagród (Effie, KTR, Innovation, EMMA),
- jurorką (KTR, Papaya Young Directors),
- komentatorką branżową (Wirtualne Media, Noizz, Wysokie Obcasy),
- gościnią podcastów o reklamie, kreatywności i zdrowiu psychicznym.
Prowadziła liczne wykłady i warsztaty, m.in. o reprezentacji płci w reklamie i kreatywności w działaniach społecznych. Absolwentka socjologii i Gender Studies UW. Zaangażowana w oddolne inicjatywy – doradczyni fundacji #sexedPL, twórczyni internetowa, aktywistka Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Po godzinach pole dancerka i wielbicielka ostrego koła.
– Jeziera łączy niezwykłą wrażliwość i kreatywność z legendarnym profesjonalizmem. Potrafi stworzyć twórczą i jednocześnie bardzo otwartą na każdą perspektywę atmosferę. Jest zawsze gotowa do współpracy oraz kreatywnej wymiany myśli. Ludzie spontanicznie wpadają do niej na kawę i na szybki brainstorming. Kampanie, które tworzy, czerpią pełnymi garściami z kultury, oparte są na bardzo życiowych insightach. Ten awans jest uznaniem przywództwa, którego reklama bardzo dziś potrzebuje – pełnego empatii, ale też stawiającego sobie i innym wysokie wymagania – komentuje Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Warsaw. To ona jest bezpośrednią przełożoną nowej associate creative director.
Wspólnie z pozostałymi associate creative directorami – Pawłem Murawskim oraz Tomaszem Ziemiańskim – Jezierska:
- zapewnia realizację strategicznych celów agencji,
- rozwija współpracę z obecnymi klientami oraz projekty new business.

