Joanna Jezierska associate creative director w Publicis Warsaw - Marketing przy Kawie

Personalia

Joanna Jezierska obejmuje funkcję associate creative director w Publicis Warsaw

Na stanowisko associate creative director w agencji Publicis Warsaw (Publicis Groupe Poland) awansowała Joanna Jezierska. W nowej roli kieruje sześcioosobowym zespołem kreatywnym.

Z branżą reklamową Joanna Jezierska związana jest od ponad piętnastu lat. Karierę rozpoczęła w Ogilvy, a od 2012 r. pracuje w Publicis Warsaw na stanowiskach senior copywriterki oraz creative group head. W tym czasie realizowała lokalne i międzynarodowe kampanie oraz działania komunikacyjne dla marek takich jak:

  • fundacja SexedPL,
  • Adidas,
  • Canal+,
  • Orange,
  • Renault,
  • Dacia,
  • Winiary,
  • Berlinki,
  • Tiger,
  • Tymbark,
  • Möller’s,
  • Nałęczowianka,
  • Nescafé.

Joanna Jezierska jest:

  • laureatką nagród (Effie, KTR, Innovation, EMMA),
  • jurorką (KTR, Papaya Young Directors),
  • komentatorką branżową (Wirtualne Media, Noizz, Wysokie Obcasy),
  • gościnią podcastów o reklamie, kreatywności i zdrowiu psychicznym.

Prowadziła liczne wykłady i warsztaty, m.in. o reprezentacji płci w reklamie i kreatywności w działaniach społecznych. Absolwentka socjologii i Gender Studies UW. Zaangażowana w oddolne inicjatywy – doradczyni fundacji #sexedPL, twórczyni internetowa, aktywistka Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Po godzinach pole dancerka i wielbicielka ostrego koła.

Jeziera łączy niezwykłą wrażliwość i kreatywność z legendarnym profesjonalizmem. Potrafi stworzyć twórczą i jednocześnie bardzo otwartą na każdą perspektywę atmosferę. Jest zawsze gotowa do współpracy oraz kreatywnej wymiany myśli. Ludzie spontanicznie wpadają do niej na kawę i na szybki brainstorming. Kampanie, które tworzy, czerpią pełnymi garściami z kultury, oparte są na bardzo życiowych insightach. Ten awans jest uznaniem przywództwa, którego reklama bardzo dziś potrzebuje – pełnego empatii, ale też stawiającego sobie i innym wysokie wymagania – komentuje Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Warsaw. To ona jest bezpośrednią przełożoną nowej associate creative director.

Wspólnie z pozostałymi associate creative directorami – Pawłem Murawskim oraz Tomaszem Ziemiańskim – Jezierska:

  • zapewnia realizację strategicznych celów agencji,
  • rozwija współpracę z obecnymi klientami oraz projekty new business.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama