Personalia

Joanna Jędrasik na czele Walk Digital

Dwa działy grupy marketingowej Walk – Walk Digital i Walk Social Media – zostały połączone pod brandem Walk Digital. Managing directorem nowo utworzonej jednostki została Joanna Jędrasik, która wcześniej zarządzała Walk Social Media jako head of social media.

Joanna Jędrasik jest związana z Walk od czterech lat. W branży reklamowej działa od ponad dziewięciu lat. Specjalizuje się w działaniach z obszaru online. Na stanowisku managing directora w Walk Digital do jej obowiązków należy m.in. zarządzanie pracą zespołu i rozwojem biznesowym nowej jednostki. Będzie sprawowała nadzór merytoryczny nad działaniami realizowanymi dla klientów oraz koordynacją procesów new business i projektów cross-unit.

Wcześniej jako head of social media w Walk Social Media odpowiadała za rozwój działu, przygotowywanie strategii komunikacji oraz zarządzanie projektami. Przed dołączeniem do Walk była związana m.in. z McCann & MRM jako social media manager oraz z agencją Atom Media Interaktywne, gdzie pełniła funkcję dyrektora działu e-PR.

Realizowała działania z zakresu komunikacji w mediach społecznościowych i cyfrowych dla wielu znanych marek. Były wśród nich: Carlsberg, CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Chevrolet, Coca-Cola, Dilmah, Grupa Adamed, KFC, L’Oreal Paris, MasterCard, Mattell, Nespresso, Nikon, Skyscanner, Traficar, Van Pur, Vision Express.

Swoją pracę rozpoczęłam od ustrukturyzowania działu. Chcę, aby Walk Digital zapewniał klientom obsługę full service w obszarze digital oraz kompleksowe usługi w zakresie mediów cyfrowych. W związku z tym naszym kolejnym krokiem będzie położenie silnego nacisku na rozwój kompetencji technologicznych – powiedziała Joanna Jędrasik, managing director Walk Digtial.

Obecnie zespół Walk Digital liczy 24 osoby. W jego ramach funkcjonują: client service, komórka technologiczna, strategiczna oraz social media. Jest także dział kreacji, którym od lutego zarządza Bartosz Jaroszewski, digital creative director. Jednostka realizuje działania m.in. dla takich klientów, jak CEDC (Aperol, Frontera, Glenfiddich), Dilmah, Fundacja Nutricia, Gaspol, Grupa Adamed, Nikon, OFF Festival, Sony Mobile, Skyscanner, Traficar czy Vision Express.

Jedną z podstawowych zasad dobrego service designu jest modelowanie procesów tak, aby były one tak proste, jak to możliwe. Struktura ma za tym nadążać. Połączenie business unitów Walk Digital i Walk Social Media jest tego typu działaniem. Na czele połączonych struktur staje Joasia, która łączy ogromną wiedzę narzędziową z obszaru digitalu z umiejętnością szerokiego kontekstowego zrozumienia potrzeb klienta, jeżeli wykraczają one poza klasyczny digital – skomentował Przemysław Staniszewski, partner Walk.


 

Reklama