Joanna Dziełak dołącza do zespołu analytics Kantar Polska
Do zespołu Kantar Polska dołączyła w czerwcu Joanna Dziełak, obejmując stanowisko senior business development manager w obszarze analytics.
Do Kantar Polska Joanna Dziełak wnosi ponad 15 lat doświadczenia zdobytego m.in. w H&M, Grupie PZU oraz MediaCom Warszawa. Prowadziła liczne projekty z zakresu badań marketingowych, analiz rynkowych i doświadczeń klienckich. Często wspierała organizacje w przekładaniu wyników na realny rozwój biznesu. Wspierała rozwój marek, produktów i procesów obsługowych. Budowała także kulturę klientocentryczną – zarówno w odniesieniu do klienta zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Łączy analityczne podejście z uważnym słuchaniem. Największą satysfakcję czerpie z pracy na styku różnych kompetencji i obszarów – tam, gdzie rodzą się najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe.
W Kantar Polska Joanna Dziełak jest odpowiedzialna za rozwój biznesu w obszarze analytics. Wspierają klientów w:
- transformacji cyfrowej marketingu,
- tworzeniu innowacyjnych rozwiązań,
- podejmowaniu decyzji opartych na danych.
Jak powiedziała Patrycja Herbowska-Tytro, head of Analytics Practice w Kantar Polska, dołączenie Joanny Dziełak do tego zespołu to sygnał, że firma silnie rozwija obszar szeroko pojętej analityki.