Joanna Dziełak dołącza do zespołu analytics Kantar Polska - Marketing przy Kawie

Personalia

Joanna Dziełak dołącza do zespołu analytics Kantar Polska

Do zespołu Kantar Polska dołączyła w czerwcu Joanna Dziełak, obejmując stanowisko senior business development manager w obszarze analytics.

Do Kantar Polska Joanna Dziełak wnosi ponad 15 lat doświadczenia zdobytego m.in. w H&M, Grupie PZU oraz MediaCom Warszawa. Prowadziła liczne projekty z zakresu badań marketingowych, analiz rynkowych i doświadczeń klienckich. Często wspierała organizacje w przekładaniu wyników na realny rozwój biznesu. Wspierała rozwój marek, produktów i procesów obsługowych. Budowała także kulturę klientocentryczną – zarówno w odniesieniu do klienta zewnętrznego, jak i wewnętrznego.

Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Łączy analityczne podejście z uważnym słuchaniem. Największą satysfakcję czerpie z pracy na styku różnych kompetencji i obszarów – tam, gdzie rodzą się najskuteczniejsze rozwiązania biznesowe.

W Kantar Polska Joanna Dziełak jest odpowiedzialna za rozwój biznesu w obszarze analytics. Wspierają klientów w:

  • transformacji cyfrowej marketingu,
  • tworzeniu innowacyjnych rozwiązań,
  • podejmowaniu decyzji opartych na danych.

Jak powiedziała Patrycja Herbowska-Tytro, head of Analytics Practice w Kantar Polska, dołączenie Joanny Dziełak do tego zespołu to sygnał, że firma silnie rozwija obszar szeroko pojętej analityki.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama