Personalia

Jo Rigby global head of business development and marketing w MediaCom

Stanowisko global head of business development and marketing sieci MediaCom objęła Jo Rigby. Przechodzi do firmy z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.

W poprzedniej funkcji Jo Rigby zajmowała się współpracą z kluczowymi klientami. Byli to m.in.: Burger King i Honda w całej Europie, Fox Networks w USA oraz Ikea. Wcześniej przez 14 lat pracowała w Omnicomie.

W MediaCom będzie współpracować z Chrisem Binnsem (global chief strategy officerem, business development), kładąc nacisk na to, jak sieć ma wspierać swoich klientów w rozwoju biznesu. Będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju biznesu, udziale w przetargach oraz strategiach dotyczących współpracy z klientami.

Podlega bezpośrednio Toby’emu Jennerowi, worldwide chief operating officerowi, ściśle współpracując z global exco. Dodatkowo będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu działań new business. Zastępuje Vincenta Rebeixa, który objął stanowisko COO w MediaCom France.



Reklama