Personalia

Jerzy Hołub dyrektorem marketingu w polskim oddziale Mastercard

1 lipca stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe objął Jerzy Hołub. Do firmy przeszedł bezpośrednio z Orange, gdzie zajmował się marketingiem B2B oraz współpracą marketingową z Google, Samsungiem i Cisco.

Jerzy Hołub będzie odpowiedzialny za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty Mastercard oraz projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Wśród tych ostatnich są m.in. Mastercard Off Camera, Orange Warsaw Festiwal, Open’er Festival i Kraków Live Festival. Zajmie się również współpracą marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Ma 17-letnie doświadczenie marketingowe, które zdobył, pracując dla marek takich jak Orange, T-Mobile, Luxmed i PZU. Kładąc duży nacisk na analityczne rozumowanie, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu. Obejmuje ono strategie cyfrową i nowe technologie, wiedzę o zachowaniach konsumenckich oraz rozwijanie najlepszych w swojej klasie narzędzi wsparcia sprzedaży.

Jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk, a także absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.



Reklama