21.09.2022Jan Wachtel szefem Pionu Wydawniczego w Grupie Bauer Medialudzie i firmy mediaJako prezydent Pionu Wydawniczego poprowadzi transformację cyfrową tego segmentu koncernu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56228 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
21.09.2022Kamikaze wzmacnia kreację, Artur Sztarbało jako creative directorPracę w agencji Kamikaze rozpoczyna Artur Sztarbało. Obejmuje funkcję creative directora. Będzie pracował w warszawskim biurze agencji.
20.09.2022Tomasz Trzósło nowym head of marketing analytics w BluerankJako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych.
19.09.2022Tomasz Rożenek nowym dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu Sportfive PolandStanowisko dyrektora zarządzającego agencji marketingu sportowego Sportfive Poland objął Tomasz Rożenek. Dotychczas pełnił funkcję head of central sales. W strukturach grupy: począwszy od UFA Sports, Lagardere Sport & Entertainment oraz Sportfive jest od ponad dziesięciu lat.
19.09.2022Dagmara Robak w nowym hubie globalnym zespołu analytics Kantar PolskaWe wrześniu do Kantar Polska dołączyła Dagmara Robak. Objęła funkcję project director w Global Analytics Hub CoE w Warszawie (Centre of Excellence).
19.09.2022Anna Moczulska awansuje na stanowisko head of digital analytics w ArtegenceDotychczasowa senior digital analyst w Artegence objęła funkcję head of digital analytics. Zarządza wszystkimi działaniami zespołu odpowiedzialnego za analitykę produktów cyfrowych klientów.
18.09.2022Jan Mosiejczuk jako head of strategy w grupie Chapter2Wspiera działalność funkcjonujących w grupie spółek Sustanaible Brands Polska, FCB & The Milkman oraz agencji reklamowej Keino.