Jan Piotrowski nowym head of programmatic w PromoTraffic - Marketing przy Kawie

Personalia

Jan Piotrowski nowym head of programmatic w PromoTraffic

Do krakowskiej agencji digital marketingowej PromoTraffic dołącza Jan Piotrowski jako head of programmatic. To strategiczne wzmocnienie zespołu jest częścią intensywnych działań agencji w zakresie kompleksowego wsparcia klientów w obszarze strategii i działań mediowych.

Jan Piotrowski od ponad 13 lat zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno po stronie wydawczej, jak i zakupowej. Karierę zawodową budował w czołowych agencjach marketingowych oraz domach mediowych, w tym:

  • Grupa ZPR,
  • Dentsu Aegis Network,
  • Group One (SalesTube).

Przez pięć lat odpowiadał za budżety programmatic dla kluczowych klientów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z takimi markami, jak L’Oreal, Hochland, Ferrero, Mondelez, Land Rover & Jaguar, Media Expert, PKO BP, Axa, Bank Millennium oraz iSpot.

W 2020 r. Jan Piotrowski zdecydował się na karierę freelance. Oferował doradztwo i realizował kampanie programmatic dla firm z różnych branż. Jego znajomość rynku mediów i narzędzi adtech oraz umiejętność zarządzania procesami programmatic stanowią podstawę do dalszego rozwoju PromoTraffic w tym obszarze.

Jako head of programmatic Jan Piotrowski będzie odpowiedzialny za:

  • rozwój kompetencji w zakresie platform do automatycznego zakupu mediów,
  • dopasowanie oferty reklamowej opartej na narzędziach Adtech do potrzeb klientów,
  • budowanie i nadzorowanie wewnętrznych procesów związanych z automatycznym zakupem mediów,
  • koordynowanie realizacji kampanii programmatic dla wszystkich klientów firmy.

O swoich planach w PromoTraffic nowy head of programmatic mówi następująco:

Planujemy budowanie kompetencji w zakresie obsługi szerokiej gamy narzędzi zakupowych digital w celu lepszego zaspokajania potrzeb klientów. Chcemy, aby nasza oferta uwzględniała wszystkie etapy lejka marketingowego, a obsługiwane przez nas platformy dawały możliwie jak najszerszy wachlarz kanałów oraz możliwości kreatywnych. Nasze kompetencje będziemy budować w tych właśnie kierunkach.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama