Jan Piotrowski nowym head of programmatic w PromoTraffic
Do krakowskiej agencji digital marketingowej PromoTraffic dołącza Jan Piotrowski jako head of programmatic. To strategiczne wzmocnienie zespołu jest częścią intensywnych działań agencji w zakresie kompleksowego wsparcia klientów w obszarze strategii i działań mediowych.
Jan Piotrowski od ponad 13 lat zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno po stronie wydawczej, jak i zakupowej. Karierę zawodową budował w czołowych agencjach marketingowych oraz domach mediowych, w tym:
- Grupa ZPR,
- Dentsu Aegis Network,
- Group One (SalesTube).
Przez pięć lat odpowiadał za budżety programmatic dla kluczowych klientów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z takimi markami, jak L’Oreal, Hochland, Ferrero, Mondelez, Land Rover & Jaguar, Media Expert, PKO BP, Axa, Bank Millennium oraz iSpot.
W 2020 r. Jan Piotrowski zdecydował się na karierę freelance. Oferował doradztwo i realizował kampanie programmatic dla firm z różnych branż. Jego znajomość rynku mediów i narzędzi adtech oraz umiejętność zarządzania procesami programmatic stanowią podstawę do dalszego rozwoju PromoTraffic w tym obszarze.
Jako head of programmatic Jan Piotrowski będzie odpowiedzialny za:
- rozwój kompetencji w zakresie platform do automatycznego zakupu mediów,
- dopasowanie oferty reklamowej opartej na narzędziach Adtech do potrzeb klientów,
- budowanie i nadzorowanie wewnętrznych procesów związanych z automatycznym zakupem mediów,
- koordynowanie realizacji kampanii programmatic dla wszystkich klientów firmy.
O swoich planach w PromoTraffic nowy head of programmatic mówi następująco:
– Planujemy budowanie kompetencji w zakresie obsługi szerokiej gamy narzędzi zakupowych digital w celu lepszego zaspokajania potrzeb klientów. Chcemy, aby nasza oferta uwzględniała wszystkie etapy lejka marketingowego, a obsługiwane przez nas platformy dawały możliwie jak najszerszy wachlarz kanałów oraz możliwości kreatywnych. Nasze kompetencje będziemy budować w tych właśnie kierunkach.