Personalia

Jan Cieślar odchodzi z Grey Group. Zakłada studio gier The Failcores

Pierwszym produktem studia The Failcores ma być gra „Invisible Hand of the Free Market”. W zamierzeniu twórców będzie to „komedio-dramatyczna bijatyka, w której gracze będą mogli wcielić się w postaci z całego świata i przekroju społecznego, by stanąć do walki przeciw Niewidzialnej Ręce Wolnego Rynku”.

Jan Cieślar to jeden z najczęściej nagradzanych kreatywnych w Polsce. Zdobył ponad 70 wyróżnień na festiwalach takich jak Cannes Lions, Clio, Eurobest, One Show i KTR.

Współtworzył projekty dla takich klientów jak Ikea, Volvo, Samsung, Disney, MTV, mBank, Fundacja Rak’n’Roll i Polski Czerwony Krzyż. Dwa razy został zaliczony przez Young Guns Award do grupy najlepszych na świecie twórców reklamowych przed trzydziestką.

W Grey Group pracował od czerwca 2015 r. Przedtem doświadczenie zdobywał w agencjach Isobar, Artegence i Ogilvy.

Wraz z Cieślarem w skład The Failcores wchodzą: Oliwia Ziębińska – graficzka współpracująca z instytucjami kultury, m.in. Nowym Teatrem w Warszawie oraz Kamil Fejfer – dziennikarz, twórca „Magazynu Porażka” i autor książki „Zawód” – zbioru reportażu o młodych ludziach na rynku pracy.

  • 1

Oliwia Ziębińska, Jan Cieślar, Kamil Fejfer (fot. Karol Grygoruk)



Reklama