Jakub Kwaczyński dyrektorem strategii w GoldenSubmarine
Od 2014 r. na pokładzie GoldenSubmarine, od 2018 head of strategy, a od teraz strategy director – Jakub Kwaczyński obejmuje nowe stanowisko i rozszerza obowiązki. Będzie czuwał nad strategicznymi projektami oraz zespołami warszawskiego i poznańskiego biura Złotej Łodzi.
Jakub Kwaczyński od ośmiu lat w GoldenSubmarine planuje i buduje mocne fundamenty marek i ich kampanii. Rozwija przy tym kompetencje strategiczne swojego zespołu. Zrealizował projekty dla firm Nivea, CEDC (Żubrówka), Nestle, Skoda, Wedel czy Intersnack.
W ramach nowych obowiązków będzie czuwał nad 8-osobowym zespołem w biurach w Poznaniu i Warszawie, rekomendując i nadzorując koncepty strategiczne oraz rozwiązania w zakresie automatyzacji. Ma przed sobą też zadanie rozwinięcia oferty strategicznej i service design oraz zgłębienia współpracy z partnerami w zakresie proponowanych przez agencję innowacji.
Nowy dyrektor strategii jest również jedną z twarzy agencji. Regularnie występuje na konferencjach (Forum IAB czy Insummit) i juroruje w konkursach branżowych (Effie i Mixx Awards). W czasie wolnym prowadzi specjalizację Marketing online na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Jest współtwórcą pierwszego w Polsce podcastu koncentrującego się na tematyce strategii marketingowej – „Mamy na to slajd”. Projekt wyróżniony został m.in. Kreaturą 2021 oraz nagrodą na gali Power of Content Marketing 2021.
- 1