Personalia

Jagoda Leszczyńska enterprise marketing managerem marki Jabra

Do zespołu marketingu marki rozwiązań audio i wideo Jabra (GN Group) dołączyła Jagoda Leszczyńska. Została nową enterprise marketing manager odpowiedzialną za region CEE.

Jagoda Leszczyńska ma blisko 15-letnie doświadczenie w branży IT. Obszary, w których się specjalizuje, to:

  • lead management,
  • performance marketing,
  • międzynarodowy marketing produktów dla sektora B2B.

Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Bechtle. Odpowiadała m.in. za współpracę z kluczowymi producentami IT, budowanie relacji z partnerami, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz działaniami z zakresu public relations na rynku polskim i międzynarodowym. Prywatnie jest dumną mamą dwóch córek, miłośniczką dobrych książek, lubi też jeździć konno i podróżować.

Do głównych zadań nowej enterprise marketing manager marki Jabra będą należały:

  • planowanie i implementacja strategii marketingowych,
  • nadzór nad kampaniami komunikacyjnymi,
  • wspieranie projektów sprzedażowych produktów audio i wideo z portfolio rozwiązań B2B marki,
  • czuwanie nad rozwojem kanału sprzedaży we współpracy z dystrybutorami, partnerami handlowymi i sprzedawcami oraz przez prowadzenie działań kierowanych do klientów końcowych.

Dotychczas funkcję enterprise marketing managera na region CEE pełniła Ewa Walter. Została awansowana na stanowisko head of enterprise marketing i będzie zarządzać zespołem marketingowym EMEA East.

  • 1

Jagoda Leszczyńska – enterprise marketing manager CEE marki Jabra



Reklama