Jacek Karolak obejmuje stanowisko head of sales strategy w Clear Channel Poland
Z początkiem lutego br. Jacek Karolak dołączy do zespołu Clear Channel Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko head of sales strategy. W tej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii sprzedażowej, monitorowanie rynku mediowego oraz identyfikację kluczowych trendów zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.
Jacek Karolak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital, strategii komunikacji i rozwiązań platformowych. Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje dyrektora ds. strategii, a następnie business directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Skupiał się na mediach cyfrowych i projektach opartych na rozwiązaniach digital dla klientów z różnych branż. Wcześniej był dyrektorem strategii w agencji K2. Z kolei w latach 2002–2013 związany był ze Starcom MediaVest Group. Zakładał tam dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe dla kluczowych klientów grupy. Karierę rozpoczynał w portalu Arena.pl oraz w firmie doradczej Ernst & Young.
Pracował m.in. dla branż:
- FMCG,
- finansowej (banki i ubezpieczenia),
- motoryzacyjnej,
- OTC,
- elektroniki konsumenckiej,
- rozrywkowej i mediowej,
- dla różnych kategorii w sektorze B2B.
Zadania, które podejmie Jacek Karolak jako head of sales strategy, to również:
- doradztwo w zakresie rozwoju produktów Clear Channel Poland,
- wsparcie rozwoju kompetencji zespołu.
Wszystko to ma umożliwić firmie jeszcze lepsze dostosowanie swojej oferty do dynamicznie zmieniających się oczekiwań klientów i rynku.