Jacek Karolak: ze 180heartbeats do Clear Channel Poland - Marketing przy Kawie

Personalia

Jacek Karolak obejmuje stanowisko head of sales strategy w Clear Channel Poland

Z początkiem lutego br. Jacek Karolak dołączy do zespołu Clear Channel Poland, obejmując nowo utworzone stanowisko head of sales strategy. W tej roli będzie odpowiedzialny za opracowanie i realizację strategii sprzedażowej, monitorowanie rynku mediowego oraz identyfikację kluczowych trendów zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym.

Jacek Karolak ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze digital, strategii komunikacji i rozwiązań platformowych. Przez ostatnie 7 lat pełnił funkcje dyrektora ds. strategii, a następnie business directora w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Skupiał się na mediach cyfrowych i projektach opartych na rozwiązaniach digital dla klientów z różnych branż. Wcześniej był dyrektorem strategii w agencji K2. Z kolei w latach 2002–2013 związany był ze Starcom MediaVest Group. Zakładał tam dział interaktywny i odpowiadał za innowacyjne strategie reklamowe dla kluczowych klientów grupy. Karierę rozpoczynał w portalu Arena.pl oraz w firmie doradczej Ernst & Young.

Pracował m.in. dla branż:

  • FMCG,
  • finansowej (banki i ubezpieczenia),
  • motoryzacyjnej,
  • OTC,
  • elektroniki konsumenckiej,
  • rozrywkowej i mediowej,
  • dla różnych kategorii w sektorze B2B.

Zadania, które podejmie Jacek Karolak jako head of sales strategy, to również:

  • doradztwo w zakresie rozwoju produktów Clear Channel Poland,
  • wsparcie rozwoju kompetencji zespołu.

Wszystko to ma umożliwić firmie jeszcze lepsze dostosowanie swojej oferty do dynamicznie zmieniających się oczekiwań klientów i rynku.

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama