Insignia z nową strukturą właścicielską. Robert Wieja jedynym udziałowcem agencji
Robert Wieja, prezes zarządu w agencji reklamowej Insignia, przejął 60-procentowy pakiet udziałów od Tomasza Michalika i od października jest jedynym udziałowcem agencji.
Tomasz Michalik i Robert Wieja współzarządzali Insignią przez kilkanaście ostatnich lat. W tym czasie zrealizowała ona setki projektów dla marek o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Były wśród nich: Bosch, Siemens, Kamis, Pekao SA, Lindt, Mokate, Ceramika Paradyż, Generali, Tołpa czy Bakalland.
Obecnie Tomasz Michalik zdecydował się na zmianę obszaru swojej działalności
Wkrótce ogłosi on szczegóły swoich nowych projektów.
– Natury nie oszukasz. Niski poziom witaminy D oraz chroniczny brak wiatru we włosach podkręcał tylko to, co nieuniknione. Nie jestem typem osoby stojącej w miejscu, nie lubię stagnacji i powtarzalności. Kiedy więc dochodzisz do wniosku, że zdecydowanie lepiej czujesz się w fazach early stage niż w dojrzałych projektach, zaczynasz szukać fabryk serotoniny gdzie indziej. Przyszedł czas na nowe eksperymenty z markami własnymi. Zatem shaka branżo i kto wie, być może do zobaczenia po drugiej stronie barykady – komentuje swoją decyzję Tomasz Michalik.
Obaj przedsiębiorcy kontynuują natomiast współpracę w innych spółkach, przy których pracują od kilku lat. Są to m.in. People More oraz Napo Gloves.
Zmianę właścicielską agencji Insignia strategicznie planowano od dłuższego czasu
– Proces ma charakter ewolucyjny, był od dawna planowany i przemyślany. Starannie przygotowywaliśmy go wspólnie z zespołem managerskim, w którego skład wchodzą:
- Sylwester Wrona – dyrektor zarządzający,
- Emilia Czerwiec-Caruso – creative director,
- Szymon Krzysiak – growth business manager,
- Monika Arciszewska – social media director
– wyjaśnia Robert Wieja. Dodaje, że teraz przed firmą kolejny etap rozwoju: – Skupiamy się na wzmacnianiu kompetencji strategicznych i kreatywnych, inwestujemy w nowe technologie oraz rozwój zespołu. Tomek Michalik odegrał ogromną rolę w budowaniu pozycji agencji przez minionych kilkanaście lat. Dziękuję mu za wspólne lata pracy i życzę samych sukcesów w nowych przedsięwzięciach, które rozwija.
Jak podkreśla Robert Wieja, Insignia obecnie koncentruje się na przyszłości i dalszym dostarczaniu klientom rozwiązań, które realnie wspierają ich biznes. Jeszcze w tym roku agencja ogłosi zmiany strategiczne, które wypracowała w ostatnich miesiącach.


