Robert Wieja jedynym udziałowcem agencji Insignia - Marketing przy Kawie

Personalia

Insignia z nową strukturą właścicielską. Robert Wieja jedynym udziałowcem agencji

Robert Wieja, prezes zarządu w agencji reklamowej Insignia, przejął 60-procentowy pakiet udziałów od Tomasza Michalika i od października jest jedynym udziałowcem agencji.

Tomasz Michalik i Robert Wieja współzarządzali Insignią przez kilkanaście ostatnich lat. W tym czasie zrealizowała ona setki projektów dla marek o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Były wśród nich: Bosch, Siemens, Kamis, Pekao SA, Lindt, Mokate, Ceramika Paradyż, Generali, Tołpa czy Bakalland.

Obecnie Tomasz Michalik zdecydował się na zmianę obszaru swojej działalności

Wkrótce ogłosi on szczegóły swoich nowych projektów.

Natury nie oszukasz. Niski poziom witaminy D oraz chroniczny brak wiatru we włosach podkręcał tylko to, co nieuniknione. Nie jestem typem osoby stojącej w miejscu, nie lubię stagnacji i powtarzalności. Kiedy więc dochodzisz do wniosku, że zdecydowanie lepiej czujesz się w fazach early stage niż w dojrzałych projektach, zaczynasz szukać fabryk serotoniny gdzie indziej. Przyszedł czas na nowe eksperymenty z markami własnymi. Zatem shaka branżo i kto wie, być może do zobaczenia po drugiej stronie barykady – komentuje swoją decyzję Tomasz Michalik.

Obaj przedsiębiorcy kontynuują natomiast współpracę w innych spółkach, przy których pracują od kilku lat. Są to m.in. People More oraz Napo Gloves.

Zmianę właścicielską agencji Insignia strategicznie planowano od dłuższego czasu

Proces ma charakter ewolucyjny, był od dawna planowany i przemyślany. Starannie przygotowywaliśmy go wspólnie z zespołem managerskim, w którego skład wchodzą:

– wyjaśnia Robert Wieja. Dodaje, że teraz przed firmą kolejny etap rozwoju: – Skupiamy się na wzmacnianiu kompetencji strategicznych i kreatywnych, inwestujemy w nowe technologie oraz rozwój zespołu. Tomek Michalik odegrał ogromną rolę w budowaniu pozycji agencji przez minionych kilkanaście lat. Dziękuję mu za wspólne lata pracy i życzę samych sukcesów w nowych przedsięwzięciach, które rozwija.

Jak podkreśla Robert Wieja, Insignia obecnie koncentruje się na przyszłości i dalszym dostarczaniu klientom rozwiązań, które realnie wspierają ich biznes. Jeszcze w tym roku agencja ogłosi zmiany strategiczne, które wypracowała w ostatnich miesiącach.

(od lewej) ROBERT WIEJA I TOMASZ MICHALIK

Od lewej: Robert Wieja, Tomasz Michalik

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama