Inga Songin regionalną dyrektor marketingu w Reckitt - Marketing przy Kawie

Personalia

Inga Songin obejmuje strategiczne stanowisko dla regionu Europy Wschodniej w firmie Reckitt

Od stycznia 2025 r. Inga Songin pełni funkcję regional marketing director & board of directors member Eastern Europe w firmie Reckitt. W nowej roli będzie odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe wzmacniające pozycję marek przedsiębiorstwa w kategoriach: self-care, intimate wellness, houshold care i germ protection.

W firmie Reckitt Inga Songin pracuje od maja 2020 r. Pod jej kierownictwem region PLEE (Polska i Europa Wschodnia) osiągnął wyraźny wzrost wskaźników biznesowych i marketingowych. Marki takie jak Durex, Strepsils, czy Nurofen zwiększyły rozpoznawalność i obecność na rynku. Z kolei realizowane projekty marketingowe doceniono nagrodami branżowymi: Cannes Lion, Effie, KTR oraz Złotymi Spinaczami.

Inga Songin ma 20-letnie doświadczenie w biznesie, w tym w marketingu i rozwoju kategorii w czołowych międzynarodowych korporacjach. Przed dołączeniem do Reckitt zajmowała stanowiska kierownicze w firmach:

  • Danone, gdzie jako regional marketing director odpowiadała za portfolio marek Żywiec Zdrój, Activia, Actimel, Danio, Danonki, Alpro,
  • Nivea,
  • Kimberly-Clark (Velvet, Huggies),
  • Unilever.

(…) Kluczowym elementem mojej pracy będzie: 

  • wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych, 
  • wzmacnianie relacji z partnerami biznesowymi, 
  • dostosowywanie portfolio do zmieniających się potrzeb konsumentów. 

Razem z zespołem będziemy dążyć do realizacji ambitnych celów, które przyniosą wartość dodaną zarówno naszym klientom, jak i firmie – mówi nowa regionalna dyrektor marketingu.

Inga Songin jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, podyplomowych studiów z zakresu strategii sprzedaży i marketingu usług oraz programu CEDEP. Działa w branży jako jurorka konkursów:

  • Effie Polska, Effie Europe i Effie Global (gdzie pełniła funkcję przewodniczącej jury),
  • KTR,
  • Mixx Awards,
  • „Dyrektor Marketingu Roku”.

Jest również prelegentką licznych konferencji branżowych. W 2022 r. otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku, a w 2023 r. wyróżniono ją mianem Osobowości Roku.

Doceniasz naszą pracę?

Postaw kawę redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to


Reklama